Het moderne marketen

Adverteren is eigenlijk van alle tijden. Echter de manier waarop we onze producten aan de man brengen is constant aan verandering onderhevig. Techniek speelt hierbij een belangrijke rol. Reguliere advertentiekanalen zoals TV, krant en radio krijgen steeds meer concurrentie van methoden die meer bij deze tijd passen. Dit is een kwestie van techniek, maar heeft ook te maken met de manier waarop we met onze klanten in contact komen.

Digital signage

Deze vorm van adverteren, ook wel ‘narrowcasting’ genoemd, is een hele geschikte methode om direct met je doelgroep in contact te komen. Ten eerste heb je hierbij volledige controle over de plaatsing van je content. Dit kan zijn een wachtkamer, een terminal, een winkel of een restaurant. Je kunt je boodschap laten afspelen op plekken waar jou klanten zich bevinden. Ten tweede kun je de content te allen tijde aanpassen aan je huidige aanbod of zelfs de actualiteit. Daarmee is deze vorm van adverteren dus veel interactiever dan ‘ouderwetse’ marketing via TV en radio.

Tactisch handelen

De digital signage-oplossingen van Qyn helpen je in contact te komen met jouw doelgroep. Je zal merken dat de flexibiliteit van deze manier van adverteren je in staat stelt op een veel efficiëntere manier in contact te komen met je potentiële klanten. Dit bespaart je uiteindelijk kosten op wel twee manieren: Ten eerste is deze vorm van adverteren goedkoper dan adverteren via TV of Radio. Ten tweede richt je je meteen tot je doelgroep. Je geeft dus geen geld uit aan het uitzenden aan mensen die aan je boodschap geen boodschap hebben.

Laat je adviseren

Het uitzetten van een digital signage-campagne doe je niet van de ene op de andere dag. Laat je daarom gerust adviseren hierover. Je zal snel genoeg ontdekken hoe je deze manier van adverteren kan gebruiken om jouw bedrijf een extra boost te geven.